söndag, juni 3

Sammanfattning fredag, lördag

I fredags skyfflade och körde vi ut all sand/ sågspån som var i rummet.


I lördags förtsatte vi mot marken...



Denna lilla spindel bodde under huset.
(Det kan vara mitt fel att det har regnat idag...)


Bjälkarna är ute och även några stora sten. Så nästa steg är att börja gräva.
60 cm är vad vi räknar med att fylla upp med makadam, isolering och betong.

Så ni som känner att ni ligger lite efter inför "beach 2012" kan nästa helg komma och träna ikapp. Genom att köra sand och makadam tränar man både ben, armar och mage.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad ni renoverar! Och idag har du lärt mig dagens kunskap; jag hade ingen aning vad makadam var innan lite googling! Skulle du inte vilja visa upp renoveringen på Byggla? Vill du göra det får du en liten present! Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer.
Mvh
Vendela på Byggla