söndag, mars 17

Måla, måla, måla



Skåpbygget går framåt. Det är bara att måla på:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt! Påhittig du är:-)
Monika

Boda Näset sa...

Tack! Jag är väldigt nöjd. Målar fönstren nu så snart är det nog färdigt... hoppas jag...
/Emma

Anonym sa...

Jag trodde att fönstren var färdigmåladade, det var riktigt snyggt med rött och grått tycker jag.

Vad har du för lås/hakar till fönstren? Har du hittat några gamla eller har du någon annan fiffig lösning?
Monika

Boda Näset sa...

Jag var inne på att ha dom omålade från början, men tänkte att det blir nog lite rörigt när man får in glas och porslin i vitrinskåpen.

Har inte hittat några lås/ hakar ännu. Men vi tror att det blir en ganska diskret silverknopp och magneter på insidan som håller skåpen stängda.

Troligtvis är det dessa fönstren som satt på huset innan. Dom stod i ladugården:-)
Emma