söndag, juni 19

En härlig lördag!

Igår fick vi äntligen telefon! "Den galna elfsborgaren från Dannike" var här och fixade.

Jag och Mikael skruvde trall.

Sedan var det dax att säta in altandörren!

Mikael fick köra motorsåg i matsalen. De du Johan!

Vädret var inte med oss riktigt. Men det regnade iallafall från rätt håll.
Knotten var inte heller på vår sida...

Vår konsult var kom förbi lite då och då och gav oss vägledning.
Här hjälper han till att justera in dörren.

Såhär fint blev det när vi fått dörren på plats och städat av altanen.
Då var det bara resten kvar...

Min katt har hittat hem, förhoppningsvis. Han har sovit hos oss inatt.
Så här ligger nu min TRE pojkar.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack! och det ska jag ha! haha skulle jag råka stöta på honom lovar jag att hälsa! :) just nu är det stockholm i alla fall men man vet ju aldrig.. vad fint det blir med altanen! jag bjuder härmed in mig själv på grillkalas! :)
kram!