måndag, juni 20

Wiiiiiiiiii!

Zeke har snart bott hos oss i 3 dagar. Han och Fritte kommer överens bättre och bättre för varje gång dom möts. Zeke strök sig mot Fritte på altanen innan, Fritte såg då sin chans och knuffade ner honom på gräset... Syskonkärlek!


Färskpotatispremiär! Igår smakade vi dom första små guldlimparna för iår.
Blev några över till kvällsmackan. Himelskt med mosat ägg och majonäs till.

 
Wiiiiiiiii! låter vår nya kombinerade tvätt och torktummlare när den centrifugerar.
Skönt att äntligen få tvätta!!

2 kommentarer:

Emma sa...

Va mysigt med lille pissepatten!<3 Hoppas det funkar grejt!
Skall vi köra motviktsrace?! Hahaha! Det var skitball faktiskt...
Du,ni får ju så tjusigt hemmavid! Snart dags för oss att komma ut o njuta av friden litegranna..:) Kram på er

Rebecka sa...

Hej!
Vilken mysig blogg! Jag är redan en trogen läsare:)
Hittade förresten 4 blåa plastmuggar när jag städade i skåpen, misstänker att det är era från fjällen. Jag tar med mig de nästa gång vi ses!
Nu ska jag testa receptet på nattjästa frallor till midsommarfrukosten!
Kram