onsdag, maj 2

Mitt växthus; Växthus Odla 11,4m2

Det här har jag aldrig gjort förut, men hur svårt kan det va?!




Mellan lämningar och hämtningar, matlagning och regnskurar. Mellan små rop på hjälp och fikabesök av svärföräldrarna så har jag nu kommit lite, lite längre. Allt blev lite snett så jag får stocka om igen och lägga på nytt. Stenarna som jag köpte och de som redan fanns var lite olika men det ska gå att få ihop ändå. Små steg framåt och nått tillbaks. Men ser man till resans väg så går det ju ändå framåt.
Shit vad positiv jag är, kan ju tro att jag går på nått..
Kanske drömmen om att växthuset snart är på plats.

Under långhelgen fick jag mycket gjort, men ligger ändå lite efter planen. Så nu lägger vi en ny och ser att helgen som kommer lägs fokus på köksträdgården. Så till nästa långhelg kör vi på här igen. Går det riktigt bra så gjuter vi nästa torsdag. Så kan vi börja montera på helgen. Längtar så!!!

Inga kommentarer: